Bookfest Timișoara | ediția a VI-a | 6-9 aprilie 2017


Unul dintre cele mai cunoscute festivaluri de cărți din țară a venit și în Timișoara.

La acest festival sunt aduse reduceri de până la 80%, edituri foarte cunoscute și autori români contemporani foarte îndrăgiți.
Autorii prezenți:
⚫ Lucian Boia
⚫ Mircea Cărtărescu
⚫ Cristian Tudor Popescu
⚫ Dan C. Mihăilescu
⚫ Adriana Babeț
⚫ Ioana Pârvulescu
⚫ Ioana Nicolae
⚫ Aurora Liiceanu
⚫ Mircea Mihăiești
⚫ Cornel Ungureanu
⚫ Brîndușa Armanca
⚫ Viorel Marineasa
⚫ Robert Șerban
⚫ Bogdan Munteanu
⚫ Dan Negrescu
⚫ Radu Pavel GHEO

Editurile/Librăriile prezente:
◍ Centrul de carte străină Stika
◍ Curtea Veche Publishing
◍  Editura All
◍ Editura Astro
◍ Editura Carminis
◍ Editura Casa
◍ Editura Corint
◍ Editura Diana
◍ Editura Diana Press
◍ Editura Hasefer
◍ Editura Herald
◍ Editura Humanitas
◍ Editura Nemira
◍ Editura Niculescu
◍ Editura Nomina
◍ Editura Polirom
◍ Editura Rao
◍ Editura Sapientia
◍ Editura Trei
◍ Editura Univers
◍ Editura Univers Enciclopedic
◍ Editura Universității de Vest
◍ Grupul Editorial Art
◍ Librăria Cartea de nisip
◍ Librăria La Două Bufnițe
◍ Okian

Festivalul Bookfest este mereu prezent primăvara în Timișoara. Sunt multe cărți interesante la prețuri bune și îți e greu să reziști să nu  cumperi.

Eu am mers în prima zi a festivalului și mi-am luat cărți foarte interesante pe care le voi pune in Book Haul-ul de luna aceasta . Îmi place foarte mult atmosfera de la Bookfest, acesta fiind al doilea an în care am participat. Anul acesta l-am văzut pe Cornel Ungureanu, acesta luând parte la prezentarea volumului Într-un cămin de domnișoare. Călător din niaptea de Ajun de Anișoara Odeanu.




Comentarii