Aniversare 1 An



Timpul trece la fel de repede ca și gândul. Acum un an am postat primul articol pe acest blog și nu regret o secundă. A fost un an încărcat în care am încercat să fac articole interesenate, iar recenzile să le fac cânt mai personale și diferite decât ale celorlați. Anul acesta am avut parte de colaborări, colete de la autori și edituri și de oportunitatea de a intra în culisele Festivalului Internațional de Literatura de la Timișoara (FILTM) 2017 ca voluntar. Am cunoscut multă lume drăguță de la autori români și chiar și străini la bloggeri pasionați de ceea ce scriu la pasionați de carte. 
Blogul mi se pare o experiență plăcută, având astfel posibilitatea de a îmi putea spune părerea despre ce iubesc cel mai tare, cititul. 
Vreau să le mulțumesc celor care m-au susținut pe parcursul acestui an și cititorilor care acordau atenție articolelor mele.
Voi lăsa un link către prima mea postare și către colaborările din care am făcut parte.





Comentarii