(3) Am/N-am (NHIE) | Blogger Edition



Iuli ( link ) : 1. Aș/N-aș vrea să devin o scriitoare


Aș vrea, dar niciodată nu îmi găsesc cuvintele potrivite. Ideile sunt multe, dar 
cu cuvintele mai greu. Scrisul pe blog este ușor, vorbesc despre cărți și
nu trebuie să mă exprim într-un anumit fel, pot să vorbesc 
exact cum vorbesc și cu prietenii, colegii și părinții,
dar în schimb pentru a duce până la capăt 
o idee pentru o carte e mult prea complicat 
pentru mine.

2. Aș/N-aș vrea să lucrez pe viitor într-un domeniu care se leagă de cărți/literatură


Dacă aș avea posibilitatea aș lucra la o editură sau într-o librărie ca Librarium sau Cărturești.

3. Am/N-am încercat să citesc o carte care nu m-a atras doar pentru că mi-a fost recomandată.


Nu mi s-a întâmplat încă. Câteva cărți care mi-au fost recomandate și

-le-am citit: Divergent, Jocurile Foamei, Tuturor băieților pe care i-am iubit,
Harry Potter (seria care m-a făcut să citesc)

-trebuie napărat să le citesc: Altfel...și totuși Alice, Fangirl, After, Dangerous Love,
Miss Peregrine, Geek Girl

Raul ( link ) : 1. Am/N-am un profesor scriitor


Am avut și încă am. În clasa a 8-a am avut un profesor nou de istorie care era scriitor,
iar acum la liceu profesorul meu de muzică este sriitor.

2. Aș/N-aș vrea să trăiesc în permanență într-o lume ficțională dintr-un roman


Nu, îmi place realitatea în care trăiesc, prefer să intru în pielea unui pesonaj,
nu să trăiesc într-o anumite lume în permanență, dar totuși pot 
sublinia că aș prefera să trăiesc în lumea ficțională
dintr-un serial, iar pentru această categorie am
două seriale:
 Teen Wolf ( pentru că Teen Wolf e unul dintre cele mai geniale seriale ) 
și 
Riverdale ( pentru că povestea este prea interesantă și pentru că 
Jughead Jones jucat de Cole Sprouse )

3. Am/N-am citit benzi desenate


Îmi plac foarte mult, preferata mea este Deadpool îl omoară pe Deadpool.

Anelly ( link ) : 1. Am/N-am ascuns cel puțin o carte ca să nu o vadă părinții


Părinții îmi știu cărțile, când îmi aranjez biblioteca, ceea ce se întâmplă foarte des, o rog
pe mama să ma ajute. Cel mai mult m-a ajutat când mi-am făcut biblioteca în culorile curcubeului.

2. Am/N-am vândut cărți ce nu îmi plăceau


Da, clientul meu fidel pot să zic că e Raul.

3. Am/N-am promovat o carte  îngrozitoare


Ce rost are să promovezi o carte dacă nu ți-o place.

Tigruț ( link ) : 1. Aș/N-aș vrea să traduc cărți


Sună foarte bine și așa pot să fac traducerea pe placul meu.

2. Aș/N-aș merge la o lansare de carte în celălalt capăt al țării pentru autoul meu preferat, știind că acesta nu o să mai organizeze nicio lansare


Cei care mă cunosc știu că aș fi în stare să merg și în altă țară pentru
a-mi întâlnii autorul preferat.

Principiul meu: Când vine voba de cărți orice e posibil.

3. Am/N-am o obsesie pentru o anumită editură


Numai am. La un momendat am avut o obsesie pentru editura Trei, dar acum
pot spune că nu contează atât de mult.









Comentarii