Top 10 cărți/serii citite | ZIUA INTERNAȚIONALĂ A CITITULUI

 



În primul rând sper că ați avut o zi superbă ieri și că ați citit foarte mult, fiind ziua internațională a ctitului. M-am gândit, ca din cauza acestei zile speciale pentru cititori, să fac un top 10 cărți sau serii citite. Nu voi face prea multe articole de genul deoarece când e vorba de cartea preferată nu pot alege doar una. Mi-a fost foarte greu să aleg, dar am reușit eu cumva.

#10. Milk and Honey 

 

O carte interesantă care la prima vedere
poate părea a fi un anumit tip de carte, iar aceasta să
fie complet diferită. Majoritatea cred 
că au auzit de această carte, iar
când vine vorba de a o citii
aproape toată lumea o vrea.

#9 Hoțul de cărți

 

O carte foarte puternică și emoțională, una dintre
capodoperele secolului 21.
Cartea descrie aspecte din timpul celui 
de Al Doilea Razboi Mondial, acțiunea desfășurându-se în 
timpul acestei perioade.

#8. Al 5lea val

 

Acesta este o trilogie iar până acum am citi abia prima carte, cumpărând-o recent pe a doua.
O carte incredibilă din genul SF și Romance, având un personaj feminin puternic care ar face orice pentru familia sa.
Aceată carte conține și extratereștrii, iar eu o 
recomand pentru toată lumea.

#7 Regina Roșie

 

O carte foarte frumoasă despre curaj.
Lumea ficțională din această carte este o lume medievală, după părerea mea, unde oamenii sunt împărțiți în oameni cu sânge roșu și sânge argintiu.

#6 trilogia Jocurile Foamei

 

O trilogie foarte frumoasă și foarte populară care cu siguranță e cunoscută de toată lumea. Toate cărțile din această serie sunt superbe și merită citite. Personajele sunt inedite și foarte puternice.

#5 DUFF

 

Mi s-a părut o carte foarte frumoasă unde am văzut că
nu contează dacă ești popular sau nu, iar în cazul Biancăi putem vedea acest lucru,
avea ceea ce multe fete voiau, dar ea nu era chiar atât de populară,
ea fiind considerată cea mai urâtă din gașca ei, ea fiind DUFF-ul
( scrie pe coperta cărții care se află mai sus ).

#4 Căutând-o pe Alaska



Această carte mi s-a părut pur și siplu genială, mult mai genială decât prea cunoscuta carte a acestui autor, Sub aceeași stea. Mi s-a părut foarte profundă și îți deschide gândirea î coceptul vieții.
Această carte o recomand tuturor, dacă nu va plăcut până acum e ați citit de la John Green
vă pot spune că această carte va fi atât de genială încât vă va schimba părerea despre autor.

#3 Absolut tot


Mi se pare o cartesuperbă care te face să te gândești și la cei din jur și la
” Ce s-ar fi întâmplat dacă...? ”

#2 trilogia The summer I turned pretty



Întruna vorbesc despre această trilogie și să numai zic de autoare. Laud această serie
deoarece sunt sigură că dacă ați vedea aceste coperte în librării nu ați prea ridica
aceste cărți. Ele sunt niște cărți foarte simple, dar și extrem de captivante.

#1 trilogia Tuturor băieților pe care i-am iubit



În primul rănd aș vrea să punctez faptul că nu am citit a treia carte din acestă carte, darsunt sigură că e la fel de superbă ca și aceste două carți.
Îmi place faptul că de la o idee principală, explicată în maxim două paragrafe,
devine ceva foarte complex. După ce termini cu prima carte stai și te gândești dacă a doua carte se compară cu prima, iar când începi să o citești te convingi că așa și e, ambele sunt extrem de captivante și de minunate.

Comentarii