În căutarea lui Audrey | Review

 

Autor: Sophie Kinsella
Nr de pagini: 276
Editura: Polirom
Colecția: Polirom Junior
Titlu original: Finding Audrey
Ratting: ☆☆☆☆☆


Audrey este o fată de 14 ani care suferă de anxietate socială. Ea nu iese din casăși poartă tot timpul ochelari negrii, mergând săptămânal la medic. Familia ei nu este una chiar normală, are doi frați, Frank și Felix. Frank e obsedat de jocuri video, iar Felix este un copil de 5 ani care, în ciuda familiei, este încă normal. Mama ei este pur și simplu dusă ( cartea chiar începe cu: "OMG, pe mama a apucat-o nebunia! Nu nebunia mamei normală. Nebunia gravă." ), iar tatăl ei este normal, dar nepăsător.

Nu vreau să împărtășesc mai multe despre această carte deoarece este o carte minunată și chiar trebuie citită, dar fără pic de spoiler.

Câteva citate:

❥ " Am observat adesea că oamenii consideră că ,, a avea simțul umorului " e tot una cu ,, a fi un idiot insensibil " "
 ❥ " Casa noastră e ca vremea. Se schimbă și se înrăutățește, se dezlănțuie și se domolește. Are momente de fericire senină, zile de mohoreală cenușie și furtuni cu tunete și fulgere care izbucnesc din senin. " 
❥ " Dar ochii sunt ca niște vârtejuri. Sunt infinți. Te uiți direct în ochii cuiva și în tot sufletul tău poate fi absorbit într-o nanosecundă. Asta e senzația. Ochii altora sunt nemărginiți și tocmai asta mă sperie. " 
❥ " Zice că ecranele sunt țigările vremurilor noastre. Sunt nocive și ne vom da seama cât de mult rău fac abia când va fi prea târziu. "








Am auzit de Sophie Kinsella din cauza serii ei Shopaholic și din cauza acestei serii nu am crezut că această autoare are cărți care să arate că viața nu e tot timpul roz, iar chiar și când situația e mai rea se poate îmbunătății cu ajutorul gândirii pozitive.








Această carte a fost citită și de Zoella în cadrul grupului de citit The Zoella Book Club, iar acesta a avut și ea doar lucruri bune de spus despre această carte.

Părerea mea:

Conceptul cărții mi-a plăcut foarte mult. Mi s-a părut o carte excelentă care merită citită și care o devorezi imediat.

Mi-a plăcut extrem de mult. Mi s-a părut asemănătoare cu Absolut tot care mi s-a părut o carte la fel de genială, dar această carte prezenta o boală existentă și foarte comună în rândul adolescenților. Ne arată tuturor căorice greutate ai avea poți trece peste ea, obstacolele există pentru a le ocolii, nu pentru a te lovi de ele.

Cum mie îmi place foarte mult să citesc și să ascult muzică am găsit o melodie genială pentru această carte I wanna get better de Bleachers și pentru că acestă carte este pur și simplu genială am și pagini preferate din ea: 37, 154, 162, 203, 233, 266.


Comentarii