Milk and honey | Review



Numărul paginilor: 204
Anul apariției: 2014
Ratting: ☆☆☆☆☆

Această carte este o colecție de poezi care împreună formează o mică povestioară care pare a fi ceva ce a trăit autoarea, dar din păcate nu știm sigur dacă este adevărat sau nu. Cartea aceasta susține feminismul și transmite un mesaj foarte puternic.

Cartea se împarte în patru capitole:

THE HURTING

THE LOVING

THE BREAKING

THE HEALING

( CAPITOL SPECIAL
A LETTER )

Citate: 

♡ she was a rose / in the hands of those / who had no intention of keeping her
♡ nothing is safer / than the sound of you / reading out loud to me /                   - the perfect date


Părerea mea:

Mi-a plăcut foarte mult cartea, am citit-o într-o oră și mi-a părut rău când am terminat-o. Desenele din carte mi s-au părut extrem de frumoase și mi se părea că erau foarte bine puse în context.


Din păcate această carte nu a fost încă tradusă la noi, dar când va fi abia aștept să o iau, eu citind-o în variantă pdf.




Comentarii