99 Days | Review

Autor: Katie Cotugno
Anul apariției: 2015
Nr pagini: 374
Editura: Quercus Publishing ( cartea nu este încă tradusă )

Molly Barlow este o adolescentă într-un orășel numit Star Lake. Ea a copilărit cu familia Donnelly care au un băiat mai mare, Gabe și doi gemeni, fată și băiat, Patrick și Julia. Patrick și cu Molly erau cei mai apropiați, ajungând să fie împreună. La finalul clasei a 10-a Molly a făcut un lucru teribil care putea să îi strice relația cu Patrick, l-a înșelat cu Gabe. Molly i-a povestit mamei sale, iar aceasta a făcut în așa fel încât toată lumea să afle. În timpul clasei a 11-a mama lui Molly, care e scriitoare, a dat un interviu pentru revista People Magazine despre noua ei carte spunând că este vorbe despre fata ei. După ce articolul apare fata decide să plece la o școală din Arizona și se întoarce acasa abia în vacanța de dinainte de facultate într-un oraș care nimeni nu o mai suportă din cauza cărții, având 99 de zile până ce va putea evada de acolo.

Katie Cotugno

Am mers luna trecută în București și am vrut neapărat să merg la Cărturești Carusel.Când am mers am zi că îmi trebuie neapărat o amintire. Hmm, și oare ce poți să îți iei ca amintire de la Cărturești?Cărți! Căutând o carte să îmi iau am gasit-o pe aceasta, iar când am citit descrierea de pe spate mi s-a părut extrem de interesantă, iar ideea în sine mi se pare foarte interesantă.

Pentru unele capitole am găsit melodii care se potrivesc perfect, aceste melodii au fost redate aleatoriu pe telefonul meu în timp ce citeam și s-a întâmplat să înceapă fix în momentul potrivit.

Day 23Kings of Leon - Sex on fire

Day 26Halsey feat Lauren Jauregui - Strangers

Day 30 ⇢ Lana del Rey feat The Weeknd - Lust for life

Day 47David Guetta feat Justin Bieber - 2U

Day 48Clean Bandit feat Zara Larsson - Symphony

Părerea mea:

Mi s-a părut o idee unică pentru o carte, o idee nouă la care nu cred că s-au gândit atât de mulți. Modul în care Katie a creiat personajele alături de orășelul Star Lake mi s-a părut genial. Pe parcursul cărții ai parte de câteva amintiri de-ale personajului nostru Molly care te fac să înțelegi mai bine unele detalii major sau minore de pe parcursul poveștii. Ca și personaj preferat alegerea mea este Gabe Donnelly, de Molly mi-a plăcut și în același timp nu prea mi-a plăcut deoarece a făcut extrem demulte lucruri extrem de stupide la care pentru a nu le face trebuia doar un pic de gândire limpede. Ca personaj care nu mi-a plăcut l-am ales pe Patrick Donnelly care de multe ori era destul de enervant. M-a impresionat foarte tare cât de implicată a fost Katie Cotugno în această carte, cartea are 99 de capitole, fiecare capitol aparține unei zile. În fiecare zi aflam ce se întâmplă în viața personajului nostru principal, iar dacă chiar nu se întâmpla nimic important aflam o amintire de-a lui Molly care ne făcea să înțelegem mult mai bine drumul pe care se îndrepta cartea.

◎ Când Molly s-a întors acasă a avut parte de o primire nu prea călduroasă, iar acest lucru și toată povestea legată de cartea scrisă de mama ei și de modul în care a fost tratată fată înainte de a pleca în Arizona m-a făcut să mă gândesc la albumul Hopless Foutain Kngdom al cântăreței Halsey.

Dream cast:

Molly Barlow  ⇢  Victoria Moroles

Gabe Donnelly  ⇢  Nick Robinson