Recenzie specială | La mulți ani, John Green!


Titlu original: Looking for Alaska
Anul apariției: 2006
Nr pagini: 288
Editura: Trei
Colecția: Fiction Conection

Înainte

Miles Halter, un adolescent singuratic pasionat de cuvintele rostite de personaje 
celebre în ultimele lor clipe de viață, 
pleacă la școala cu internat Culver Creek în căutarea a ceea ce Rebelais numea 
”Marele Necunoscut”.

După

Viața lui nu va mai fi la fel.



John Green
După ce am citit cartea Sub aceeași stea am vrut să încerc mai multe cărți scrise de acesta. Când am avut drum la Cărturești mi-am luat această carte și Orașe de hârtie. Dintre toate cărțile scrise de Green preferata mea este aceasta, iar dacă aș face un clasament Top 10 cărți citite ar ocupa locul 5.


O carte foarte frumoasă, plină de citate memorabile și de metafore foarte frumoase. Mi-a plăcut foarte mult că această carte nu este ca și restul, are două părți care sunt extrem de importante: Înainte și După. Fiecare capitol spune cu câte zile înainte ( în cazul primei părți ) și cu câte zile după ( în cazul cele de-a doua parte ), spre exemplu cartea începe cu capitolul Cu o sută treizeci și șase de zile înainte și se termină cu capitolul După o sută treizeci și șase de zile. O recomand tuturor, este una dintre acele cărți care trebuie obligatoriu să le citești până mori.


John Green și-a exprimat opinia despre cine crede el că ar trebui să joace în adaptarea cărți sale:

Alaska Young 🠞 Taylor Swift

Miles Halter 🠞 Ansel Elgort


Citate:

◇ Îți petreci toată viața captiv în labirint, gândindu-te la felul în care vei evada de-acolo într-o bună zi și cât de mișto o să fie și îți imaginezi că viitorul te face să mergi înainte, dar n-o faci niciodată. Te folose;ti de viitor pentru a scăpa de prezent.

◇ Dar era mai bine să mă întreb întruna decât să primesc niște răspunsuri cu care nu puteam trăi.

◇ Să-ți imaginezi viitorul e un soi de nostalgie.


Mai am câteva articole despre John Green, voi lăsa link aici:




Comentarii