John Green




Cărţile lui sunt foarte sentimentale şi importante pentru fiecare adolescent, fiind considerat unul dintre cei mai buni autori contemporani. Hai să fim serioşi, cine nu a plâns la măcar o cartea de a lui?


John Green este un autor de YA romance. Acesta a scris Căutând-o pe Alaska, Sub aceeaşi stea, De 19 ori Katherine, Oraşe de hârtie, Wil Grayson, Will Grayson ( în colaborare cu  David Levithan ) şi fulgi de iubire, în colaborare cu Maureen Johnson şi Lauren Myracle, toate fiind traduse de editura Trei.

De la John Green am citit doar Sub aceeaşi stea, Căutând-o pe Alaska şi Oraşe de hârtie, iar clasamentul meu este:


  1. Căutând-o pe Alaska
  2. Sub aceeaşi stea
  3. Oraşe de hârtie
John Green are un scris foarte interesant şi unic, care poate lăsa pe oricine cu lacrimi în ochi. La cărţile lui râzi şi plângi, pentru tine acelea fiind chiar cele mai importante lucruri pe care le ai, cărţile sale având foarte multe metafore care sunt uşor de înţeles şi ţinute minte de cititori.


Dintre toate cărţile sale doar Sub aceeaşi stea şi Oraşe de hârtie au o ecranizare. Eu încă aştept ecranizarea de la Căutând-o pe Alaska, unde John Green vrea ca Alaska să fie jucată de Taylor Swift.

Citatele mele preferate sunt:
  • " Ea a iubit misterele atât de mult încât ea a devenit unul." - Oraşe de hârtie
  • "Cum poţi scăpa din labirintul suferinţei?" - Căutând-o pe Alaska
  • "Gândurile mele sunt stele ce nu pot fi adunate în constelaţii" - Sub aceeaşi stea
  • "E o metaforă, pui obiectul ucigător în gură, dar nu îi dai puterea să te ucidă" - Sub aceeaşi stea



Comentarii