(2) Am/N-am (NHIE) | Blogger Edition

 


Raul ( link ): 1. Am/N-am citit o carte doar pentru că avea o copertă super


Așa îmi aleg majoritatea cărților. Îmi place să nu știu prea multe despre cărțile pe care le cumpăr, unde mai e surpriza?

2. Am/N-am aruncat o carte la gunoi


Din câte pot vedea în fiecare ediție trebuie să fie o întrebare la care doar un monstru ar răspunde. Nu aș arunca niciodată o carte la gunoi, nici dacă aș vărsa multă apă și nu ar mai semana a carte.

3. Am/N-am citit o carte într-o ora


Da, am citit. Pe iBooks sunt câteva cărți foarte interesante, gratis și foarte scurte ( maxim 10 pagini ) de Yari Garcia. Majoritatea veți spune că nu e o carte, dar pe Goodreads este trecută ca ebook.

Amalia ( link ): 1. Am/N-am ascultat muzică în timp ce citeam 


Așa îmi place mie să fac când citesc, am găsit melodii superbe și foarte populare care se potrivește cu cartea pe care o citesc.

2. Am/N-am o amintire în care m-am prefăcut că sunt un personaj din cărți


Fac asta tot timpul.

3. Am/N-am reimaginat o copertă care nu mi-a plăcut


Nu am treabă cu coperta unei cărți, dar dacă există mai multe ediții și am de ales, aleg cea care îmi place cel mai mult.

Tigruț ( link ): 1. Am/N-am modifica finalul unei cărți pentru că nu mi-a plăcut


Nu, autorul a decis să se termine așa, așa se termină, nu altfel, cel puțin așa mi se pare.

2. Am/N-am dat spoilere din cărțile pe care le citeau prietenii mei


Da, dar promit, a fost un accident.

3. Am/N-am dezvoltat o obsesie pentru cărți


Bineînteles.

Iuli ( link ): 1. Am/N-am un scriitor de poezii de suflet


Nu am citit chiar atat de multe poezii ca să am unul.

2. Am/N-am citit autori români însă m-au dezamăgit


Nu știu ce să aleg. M-au dezamăgit autorii români care îi studiem în școală, dar cei contemporani nu i-am încercat încă, când o să încerc o să revin la această întrebare.

3. Am/N-am trecut peste pasajele dintr-o carte doar pentru că erau jenante sau pentru că mă plictiseau


Nu, consider că fiecare parte este destul de esențială.

Anelly ( link ): 1. Am/N-am citit o carte biografică


Da, pentru școală am citit Hronicul și cântecul vârstelor de Lucian Blaga.

2. Am/N-am citit când eram în timpul unei ore la școală


Da, în orele libere.

3. Am/N-am abandonat o carte fiindcă nu mă atrăgea


Da, se mai întâmplă și lucrul acesta.














Comentarii