Adaptarile copilariei

 



Toată lumea are filme preferate, le alegem pe unele de când suntem mici și le avem mereu în inimă. Recent am aflat ca multe dintre filmele mele preferate de când eram mai mică sunt defapt ecranizări, așa că m-am gandit să le împărtășesc cu voi.

1. Black Beauty

 


Am iubit acest film, era foarte emoționant, dar super drăguț. L-am văzut de o grămadă de ori  și, sincer, nu regret. Cartea este scrisă de Anna Sewell și este tradusă și în română.

2. Ramona and Beezus

 


Am văzut filmul acesta când Magicienii din Waverly Place era unul dintre cele mai la modă seriale de pe Disney Channel. Îmi plăcea, și încă îmi place, foarte mult de Selena, iar în perioada aceea am văzut o grămadă de filme cu ea. Cartea este scrisă de Beverly Cleary și o putem găsii și în română.

3. Coraline

 


Acest film l-am văzut în a 4-a și m-a speriat groaznic. Nu știu de ce, dar timp de doi ani l-am considerat film horror. În a 7-a, acum doi ani, am găsit cartea și am citit-o anul trecut. Mi-a plăcut enorm, a fost una dintre cele mai bune cărți care le-am citit în acel an, pentru cei care nu știau cartea este scrisă de Neil Gaiman.

4. Cartea junglei

 


Hai să fim serioși acuma, cui nu i-a placut cartea junglei? Nu știu dacă vă va venii să credeți, dar cartea nu este aceea de la Disney, ci este o carte în toată regula scrisă de Rudyard Kipling.

5. Stuart Little

 


Șoricelul acesta a fost unul dintre personajele mele preferate. Filmul nu este animat și este foarte amuzant să vezi ce se mai întâmplă cu Stuart. Cartea este scriisă de E. B. White.

6. Animal Farm

 


Acesta este filmul meu preferat de când eram mică. Plângeam în hohote de câte ori îl vedeam. Cartea este una foarte celebră fiind scrisă de George Orwell.

8. How the Grinch stole the Christmas!

 


Cine ar fi crezut că defapt Grinch a fost prima oară conceput într-o carte? Acest film este unul dintre cele mai populare filme de vizionat de Crăciun, cartea fiind scrisă de Dr Seuss.

Comentarii