VERSUS: Ediții de cărți

O da, ediții de cărți. Oare ce poate fi mai frustrant decât să găsești o carte dintr-o anumită ediție, dar tu știai că există alta si pe aceea o preferai.
M-am gandit să fac un articol în care să vă spun ce ediție prefer mai mult și de ce am ales-o pe aceea.

 



1. Harry Potter 

 
VERSUS

 

VERSUS



Dintre toate aceste ediții ale seriei Harry Potter cel mai mult îmi place cel mai mult cea din prima imagine deoarece mi se pare că desenele acelea reprezintă mai mult seria și este mult mai interesantă și mai atractivă cititorilor cărora le este adresată aceasta.
Cel mai puțin mă atrage prima ediție a seriei, care este în ultima poză. Mi se pare că desenele nu sunt chiar atatât de reușite în comparație cu celelalte ediții, dar pentru perioada respectivă presupun  că erau perfecte.

2. Jurnalul unui adolescent timid

 

VERSUS

 

VERSUS

 

VERSUS



Dintre toate edițile de mai sus cel mai mult îmi place cea din poza a doua și cea din poza a patra.
Cea din poza a doua îmi place pentru că pe copertă pare a fi o foaie ruptă dintr-un carnețel, iar cartea este formată din scrisori, iar coperta pare a fi una dintre scrisorile personajului nostru Charlie.
Cea din ultima poză îmi place fiindcă titlul este scris pe unde se află creierul și după cum e scris pare a fi gândurile lui Charlie, iar numele autorului pare a fi vorbele rostite de personaj.

3. Căutând-o pe Alaska



VERSUS



Cel mai mult îmi place ediția din prima poză. mi se pare că acea copertă o reprezintă pe Alaska mai mult decât a doua, aș vrea să spun ce reprezintă fiecare copertă, dar asta ar însemna să dau spoilere destul de mari și prefer să nu fac această greșeală. 

4. Sub aceeași stea



VERSUS


Deși în prima poză este ediția cu posterul filmului și sunt mare fan Ansel Elgort, voi alege a doua poză deoarece consider că această ediție este ediția reprezentativă a cărții, toată lumea recunoaște formatul pentru că acești nori sunt foarte cunoscuți și foarte folosiți în multe poze de pe internet.

5. The summer I turned pretty



VERSUS


Cum am mai zis, iubesc această trilogie, dar prima ediție apărută, prima poză, face trilogia să pară clișeică CEA CE NU E, E CEA MAI ORIGINALĂ TRILOGIE, iar cealaltă ediție mi se pare că este unică exact ca și povestea și te atrage mai mult decât cealaltă ediție.

6. Fulgi de iubire


VERSUS


VERSUS


Prima poză arată cea mai genială ediție. Eu am aceea ediție de la editura Penguin, iar coperta e strălucitoare. Nu pot descrie ce frumoasă este și ce frumos strălucește în lumina becului așa că când aveți drum la Cărturești, și suteți curioși, dați o fugă până la raionul de cărți în engleză, vă garantez că vă va plăcea.

Care e ediția ta preferată? 
Dacă voi aveți alte idei sunt foarte încântată să mi le împărtășiți și mie și sunt șanse să le includ într-un update care îl voi face acestui articol.




Comentarii