Ecranizări 2017


Anul 2017 este plin de surprize. Cărți superbe și ecranizări interesante și foarte așteptate. Așa că pentru astăzi m-am gândit să va zic câteva ecranizări pe care ni le pregătește noul an în care am intrat.

1. Fifty shades darker

           
   
Cred că majoritatea știu despre cărțile lui E L James, dar și despre ecranizarea primei cărți care a apărut anul trecut. Filmul al doilea este așteptat pe data de 10 februarie.

2. The zookeeper's wife



Cartea scrisă de Diane Ackerman e o ficțiune istorică. Ecranizarea este așteptată pe 31 martie.

3. Wonder



Avem în sfârșit film la Minunea de R J Palacio. Filmul este așteptat pe data de 7 apilie și nu numai că această carte este foarte apreciată de toată lumea (o am și eu, dar încă nu am apucat să o citesc, promit că până apare filmul o citesc și îi fac și review), dar am o impresie că filmul va fi la fel de bine văzut. În film joacă Julia Roberts, iar directorul filmului este Stephen Chbosky, STOP CHIAR AICI majoritatea cred că ați citit Jurnalul unui adolescent timid (The perks of being a wallflower) dacă nu ați citit cartea AR TREBUI SĂ O FACEȚI CÂT MAI REPEDE. Stephen Chbosky este autorul cărții Jurnalul unui adolescent timid, iar cartea este excelentă și tot el a regizat filmul, iar acesta este pur și simplu genial, deci sunt sigură că filmul Minunea va cunoaște un succes enorm.

4. The dinner


Nu se prea știu multe despre acest film, se știe doar că s-ar putea să apară pe 5 mai.

5. The divergent series: Ascendant

  
Franciza preferată a multora ajunge la un final, a doua parte din cartea Experiment este așteptată pe data de 9 iunie.

6. Let it snow


Ca și la filmul The dinner prezentat la numărul 4 nu știm prea multe despre această ecranizare, știm doar data, 22 noiembrie.

9. Murder on the orient express


Această carte este destul de populară deci nu e de mirare că actorii filmului sunt la fel de cunoscuți. În film vor juca Daisy Ridely, Johny Deep, Penélope Cruz, iar acest film este așteptat pe data de 22 noiembrie ca și Let it snow.

10. Looking for Alaska


Din păcate despre acest film nu se știe mai nimic, dar noi fanii cărții așteptăm cuminți în banca noastră.

ANUNȚURI: 

Cum am promis în articolul precedent, vă voi ține la curent cu noutățile anului 2017.
S-au tradus trei volume din seria Geek Girl, fiind sub numele de
Tocilara.

Și cum am tot vorbit de cărțile lui John Green am
simțit nevoia să vă informez că acesta 
a decis că a terminat 
cu scrisul carților.


Comentarii